BLOGGER TEMPLATES AND Backgrounds »

welcome to all bloggers..blog ni di create just untuk suke2,sonok2 or mayb bleh share story2 yg best or ape2 yg bleh dishare..to all,enjoy blogging..

Wednesday, October 20, 2010

sugar cookies...wallah.........


HASILNYE..........





I LOVE PINK!!!!!ni la hasil kerjaku n akak...keboringan kami di rumah dah pon dpt mghasilkan makanan yg nmpk lazat shingga menjilat kaki...nyum2...sila lelehkan air liur anda...
walau 1 dapur bsepah,tp xpe..sbb bibik ade...heee...jahatnye aku..


Thanks to youtube kerana da jadi cikgu yg sgt baik,n dpt melahirkan ,murid yg sebegini baik..zaman sekarang ni da xpayah beli buku2 resepi kn..nak masak je,tros on9..print..on da spot bleh masak..org skang ni kalo xrajin gak nk masak,xtaw le kn..(mcm aku ni rajin sgt lak..)..anyway,juz nk wat conclusion yg xde yg mustahil kt dunia ni..semua dhujung jari...

siapa NUA?heeee...anti kte akn taw sape die....same2 kite tggu..soo..keep following my blog...


Ng ni pon wat gak taw...wat kt kdai tu sndiri..haha...kaw2 la org xcaye kan...ni......ni la yg mampu beli tok befday si die yg da lame lepas..sian die..nk wat cmane..dok jauh...befday pon xleh nk celebrate sesame..tp last2 dpt gak sambut..pdhal time befday aku,walllah...die bgi hdiah yg best pnye.....insyallah de rzeki,aku akn update blog..tntang befdayku yg da dkat sbulan belalu..beria nk update sbb this my best befday ever..

sooooooooooo....enjoy blogging......

1 comments:

Husna said...

saye xde ape nk comment..hehe..sian aku..comment sndiri..